În contextul în care comunitatea internaţională trece printr-o criză morală şi socială fără precedent, Grupul Internaţional Helen Doron English a lansat, la începutul lunii aprilie, campania internaţională “Young Heroes”, în cadrul căruia vor fi angrenaţi zeci de mii de copii din ţările europene şi asiatice, inclusiv din România.
Scopul campaniei internaţionale este de a le oferi copiilor mai multă putere de a aduce schimbări în comunităţile lor şi de a pregăti o nouă generaţie mai activă şi mai entuziastă atunci când vine vorba de viaţa lor şi de a celor din jur.
Participanţii în cadrul campaniei vor identifica principalele schimbări pe care le-ar face în cadrul comunităţii lor şi vor elabora un plan, în cadrul căruia vor descrie şi metodele prin care vor fi rezolvate aceste provocări. După ce proiectul este finalizat, acesta va fi încărcat pe site-ul campaniei, http://www.helendoron.com/youngheroes/projects/ şi va fi promovat în reţelele de socializare pentru a strânge cât mai multe voturi. Cele mai apreciate proiecte vor fi finanţate, finaliştii find stabiliţi conform algoritmului „40% votul publicului – 60% votul juriului”.
“Considerăm că este momentul să le oferim o voce mai puternică tinerilor. Este dreptul lor să-şi deseneze lumea aşa cum vor ei, adulţii ar trebui să le ofere întreg suportul. Până la urmă ei vor trăi în lumea construită de ei, nu este corect să trăiască într-o lume impusă de noi. Campania internaţională Young Heroes este, în fapt, o nouă filosofie globală iniţiată de comunitatea internaţională Helen Doron English, în care cei mari au înţeles, într-un final, să le asculte frustrările tinerilor şi vor să-i ajute să transforme comunitatea după bunul lor plac. Ţara noastră s-a alăturat acestei iniţiative, iar miile de cursanţi ai Centrelor Internaţionale Helen Doron English din România au început deja să pună pe hârtie cele mai importante schimbări pe care le-ar dori în oraşul lor. Unii au spus că vor un parc mai mare, alţii au spus că vor să ţină un curs, o dată pe săptămână, în aer liber, alţii că vor mai multe locuri de joacă, alţii vor un oraş mai curat, mai puţin poluat, alţii vor să-şi ajute colegii mai puţin norocoşi… fiecare a avut idei şi, cel mai important, au venit şi cu soluţii. Educaţia nu înseamnă doar să ne supraîncărcăm copiii cu teorie, ci să le ascultăm viziunile şi să-i sprijinim să le materializeze. Educaţia, întâi de toate, înseamnă să clădim caractere, să construim o generaţie mai bună decât am fost noi“, declară Ştefania Filip, Master Francizor Helen Doron English România.
Cei interesați pot cere informații suplimentare la numărul de telefon 0723.949.393 sau prin e-mail: se_romania@helendoron.com. Videoclipul oficial al campaniei internaţionale “Young Heroes” – https://youtu.be/NZ8r_VOs-mg.
Helen Doron English este o instituţie internaţională cu un succes de 30 de ani în predarea limbii engleze pentru copii de la 0 la 18 ani. Peste 2 milioane de copii din intreaga lume  vorbesc astăzi engleza datorită Helen Doron English. Centrul Internaţional Helen Doron English din Constanţa a fost nominalizat la Gala “Zece Oameni de Valoare pentru Constanţa” (ediţiile 2016 şi 2017), pentru prestigioasa activitate din domeniul educaţiei copilului.

Leave a reply