Breaking News
Home / Arad / Idei pentru deserturi fără calorii

Idei pentru deserturi fără calorii

Foto: youtube.com
Foto: youtube.com

Încercând să găsesc rețete și idei pentru deserturi sănătoase și delicioase am constatat că există diverse combinații, la îndemână, care să ne satisfacă pofta de dulce și să nu ne îngrașe, ci, dimpotrivă, să ofere organismului nutrienții necesari pentru o sănătate de invidiat.
Paste integrale cu miere susan și nucă
Ingrediente:
-1 pungă de paste integrale (se găsesc în supermarket-uri sau în magazinele cu produse naturiste)
-2-3 linguri de miere
-3 linguri de susan crud (asigură necesarul de calciu pentru ziua respectivă)
-2-3 linguri de nucă măcinată (conține proteină, grăsimi sănătoase, vitamine și minerale, ușor laxativ, conferă energie)
Se fierb pastele după indicațiile de pe ambalaj, se strecoară și se amestecă cu restul ingredientelor (pastele să fie călduțe, nu fierbinți)
Au un gust nemaipomenit, sunt sățioase și au puține calorii. Poate fi un mic dejun genial sau un desert (după preferințe); este ideal pentru copii mai ales atunci când nu doriți să preparați ceva costisitor.
Și pentru că se cunosc beneficiile uriașe ale fructelor asupra sănătății vă prezint câteva moduri prin care puteți da copiilor mofturoși fructe proaspete și delicioase:
Shake cu fructe
-puneți într-un blender căpșuni sau zmeură, 2 linguri de miere sau sirop de arțar și lapte de cocos după gust (se poate folosi și lapte de vacă). Mixați și așezați compoziția în pahare. Se ornează în funcție de imaginație.
Iaurt natural cu fructe:
-amestecați în blender 3-4 caise mai moi, 1 pahar de iaurt grecesc (e cremos și nu e acrișor) și 1 linguriță de miere sau sirop de arțar. Iaurtul grecesc se poate amesteca cu tot felul de fructe, după preferință.
Folosind aceste ingrediente, copii care refuză cu încăpățânare fructele în forma lor obișnuită, vor profita de calitățile nutriționale ale acestora sub alt aspect.
Budincă cu fructe
-într-un blender se pune 1/2 kg căpșuni sau zmeură cu 1 cană de lapte de cocos sau obișnuit, 3 linguri zahăr brut și se mixează totul. Pentru cei care sunt la dietă se poat folosi stafide sau curmale ca și îndulcitor natural, în loc de zahăr. Compoziția obținută se amestecă cu 2 linguri de amidon de porumb amestecat cu puțină apă rece să nu facă cocoloașe. Se pune la fiert până se îngroașă, amestecând continuu. Se ia de pe foc și se așează în diverse forme clătite în prealabil cu apă rece. Se pune la frigider și după ce sa întărit se răstoarnă pe o farfurie. Se poate orna cu cocos sau în funcție de preferință.

About elena.frant

Check Also

Alex Pelici e noul antrenor al Mioveniului!

Foarte dinamică şi suprinzătoare, cu meciuri deschise oricărui rezultat şi mutări-surpriză din partea cluburilor, Liga …

Lasă un răspuns