. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .p . . . . . . . . .
Cum poate avea România drumuri naționale și autostrăzi fără costuri astronomice

Cum poate avea România drumuri naționale și autostrăzi fără costuri astronomice

RECICLARE ASFALT LA RECE „IN SITU”

Reciclarea asfaltului la rece „in situ“ utilizeaza “trenul“ de reciclare compus din: distribuitor liant, cisterna apa, cisterna emulsie, reciclator, compactoare lis si autogreder.

> Utilizari si caracteristici ale reciclarii asfaltului la rece „in situ”:

– Reabilitarea straturilor sistemelor rutiere deterioarate și deformate, datorită depasirii capacității portante sub traficul greu progresiv necesita cheltuieli foarte mari.
– Pentru remedierea problemelor sus amintite, tehnologia de reciclare la rece, confera un nivel tehnologic deosebit de înalt, avand multe avantaje în reutilizarea structurilor rutiere, la fața locului.
– Frezarea și îndepărtarea straturilor deteriorate care au pierdut capacitatea portantă, modificarea compoziției materialului frezat și reașternerea, se petrec simultan și îmbrăcămintea astfel realizată satisface chiar și cele mai exigente revendicări.
– Prin metoda reciclare la rece “in situ”, structura existentă a drumurilor in amestec cu adaos de liant (diferite tipuri de ciment, bitum spumant, emulsie, var), se obține un strat de bază durabil refolosind materialul existent.
– Metodele de reciclare la rece sunt convenabile pentru înnoirea prin reciclare a tuturor tipurilor de structuri rutiere din domeniul drumurilor de clasă secundară, principală sau autostrăzi.

> Avantajele reciclarii la rece „in situ”:

– Procedura de reciclare la rece este economică, rapidă, acceptată din punct de vedere al protecției mediului, presupune mai puține restrictii asupra circulației publice și se poate realiza o economisire semnificativa a cheltuielilor de material, transportului și timpului de execuție, datorita refolosirii materialelor existente la fața locului (în structura drumului sau în terenul de fundare).

CATEGORIES
Share This

COMMENTS

Wordpress (0)
Disqus ( )