Home / Banat / Toate serviciile CEZ Vânzare vor fi transferate în mediul online pentru o perioada de 30 de zile

Toate serviciile CEZ Vânzare vor fi transferate în mediul online pentru o perioada de 30 de zile

 

Începând de astăzi , 09 Noiembrie, până la data de 07 Decembrie 2020 , Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea, precum și birourile din Timișoara, Iași și Reșița vor fii închise . Toate serviciile oferite până acum clienților se vor regăsi în mediul online , aceasta fiind o soluție de diminuare a riscului de infectare cu SARS COV 2 în rândul clienților .

“Contextul epidemiologic actual necesită măsuri directe și imediate, suplimentare celor sanitare de prevenție implementate deja în Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare. Decizia suspendării activității cu publicul pentru a două oară în decursul acestei pandemii face parte din comportamentul responsabil adoptat de CEZ Vânzare încă de la debutul epidemiei.

Așadar, clienții CEZ Vânzare de energie electrică și gaze naturale își pot soluționa toate solicitările în relația cu furnizorul, din confortul și siguranța de acasă, prin:

Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.

De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).
Chatul cu un consultant CEZ Vânzare
Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul www.cez.ro disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00.
Alte canale de comunicare:
– Completarea formularului de înregistrare al sesizărilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizări-form
– Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro
– Numărul de fax: 0248 524 834.

Totodată, furnizorul CEZ Vânzare îşi încurajează clienţii să folosească sistemele de plăţi online pentru plata facturilor (portalul My CEZ sau mijloacele de plată de tip internet banking, puse la dispoziţie de unităţile bancare). Mai multe detalii despre metodele de plată puteţi regăși accesând secţiunea Modalităţi de plată, din website-ul www.cez.ro

Le mulţumim clienţilor noştri pentru înţelegere!

Canalele de comunicare online ale furnizorului CEZ Vânzare sunt cea mai sigură alternativă în contextul epidemiologic și acoperă toată gama de servicii destinate clienților noștri: aplicația My CEZ, Info Linia CEZ, chatul online, înregistrarea sesizărilor, website-urile oficiale www.cezinfo.ro și www.cez.ro. “-declara echipa Cez

About Grad Bianca

Check Also

Creşteri salariale pentru unii funcţionari publici în perioada pandemiei? PNL a sesizat Curtea Constituţională

Curtea Constituţională analizează sesizările PNL cu privire la două proiecte de lege adoptate cu majoritatea …

Lasă un răspuns