Banat
DEICHMANN România obţine în 2016 o creştere importantă a cifrei de afaceri
DEICHMANN România a încheiat cu succes exerciţiul financiar 2016. Cifra de afaceri a companiei, care aparţine de grupul DEICHMANN cu sediul în Essen, Germania, a crescut cu 15,9% la 380,5 milioane Lei (2015: 328,4 milioane Lei). Liderul de piaţă în comerţul românesc de încălţăminte cu amănuntul a vândut anul trecut 3,2 milioane de perechi. „Suntem foarte mulţumiţi de rezultat. Chiar şi la zece ani după intrarea noastră pe piaţa din România suntem în continuă creştere şi ne orientăm în mod consecvent spre necesităţile clienţilor noştri”, spune Daniel Popa, directorul general al firmei DEICHMANN România.
„Printre strategiile noastre se numără faptul că noi abordăm, prin oferta noastră, toate grupele de vârstă şi categoriile sociale. Oferim încălţăminte foarte modernă, de calitate, la preţuri extrem de convenabile”, spune Popa. „Cu acest concept am reuşit să accesăm o nişă de piaţă. Clienţii din România au fost convinşi de oferta noastră, astfel că de 4 ani suntem şi lideri de piaţă. Ne bucurăm de această poveste de succes.”
DEICHMANN România a deschis primul magazin în 2007 şi de atunci şi-a extins în continuare reţeaua de filiale. Cu cele opt noi filiale care au fost deschise în 2016, compania este prezentă acum în 82 de locaţii. Numărul angajaţilor a crescut în total la 629 (2015: 612). Pentru anul curent 2017 sunt planificate 7 noi filiale. „Ne bucurăm că prin deschiderea unor noi magazine vom putea crea şi în jur de 40 de noi locuri de muncă”, spune Popa. În plus, compania va investi în modernizarea reţelei sale de filiale: În acest an sunt planificate trei reamenajări ale filialelor existente.
De asemenea, compania este bine echipată pentru viitor şi datorită magazinului său online, care a fost lansat în septembrie 2016. La www.deichmann.com clienţii pot alege în permanenţă modele din întreaga colecţie. „Particularitatea în comparaţie cu magazinele pur online este că noi urmărim o abordare multichannel. Clientul poate alterna între oferta staţionară şi cea online şi găseşte peste tot aceleaşi preţuri”, declară Daniel Popa. Clientul poate verifica şi vedea modelul dorit într-unul din cele peste 80 de magazine şi în final îl poate comanda online. Invers, se poate orienta oricând în magazinul online şi apoi poate cumpăra articolul dintr-un magazin staționar, respectiv poate verifica şi online dacă încălţămintea se află pe stoc în magazinele staționare. „Pentru noi înseamnă o extindere a serviciilor noastre pentru clienţii noştri”, spune Popa. O altă ofertă nouă este serviciul de livrare la domiciliu „Ship to home”, care va fi introdus de la sfârşitul lunii mai 2017. Prin acest sistem clienţii pot comanda, aflându-se într-o anumită filială, un model care în momentul acela nu se află pe stoc în filiala respectivă – urmând apoi ca acest model să le fie livrat gratuit acasă.
DEICHMANN se angajează din punct de vedere social
„Ceea ce mă bucură în mod special este faptul că firma-mamă ne-a oferit de la bun început flexibilitate pentru a ne angaja şi pe plan social”, spune Popa. Ajutorul pentru oamenii nevoiaşi nu este numai o preocupare personală a familiei Deichmann, care are în proprietate compania, ci şi parte a viziunii companiei DEICHMANN. Astfel şi DEICHMANN România s-a angajat în diferite proiecte pentru oamenii nevoiaşi: renovarea şi dotarea unui cabinet de kineto-terapie în Târgu Jiu, lucrări interioare de restaurare şi renovare a căminului pentru copii „Dumbrava minunată” Pomarla din judeţul Botoşani, amenajarea şi echiparea unui loc de joacă în curtea căminului pentru copii şi a unei grădiniţe din Sfântu Gheorghe, judeţul Covasna, amenajarea unui loc de joacă la căminul pentru copii „Casa Ioana” din Rupea judeţul Braşov.
Grupul DEICHMANN continuă în ofensivă după anul de succes, și staţionar şi online
DEICHMANN România este o filială a companiei DEICHMANN SE. Aceasta este lider de piaţă în domeniul retail-ului german şi european de încălţăminte. Grupul DEICHMANN a obţinut în exerciţiul financiar trecut un venit brut de 5,6 miliarde Euro (4,8 miliarde Euro net), fiind prezent în 23 ţări europene şi în SUA. Creşterea cifrei de afaceri, neluând în considerare efectul valutar, este de 5,6 procente. În 2016 Grupul a vândut prin filialele sale staționare şi prin magazinele online în jur de 173 de milioane de perechi de pantofi. La sfârşitul anului 2016 el opera în total 3.857 magazine şi avea un număr de 38.252 angajați. Prin aceasta, compania a creat în 2016 aproape 1.000 de noi locuri de muncă.
În 2017, grupul DEICHMANN va deschide primele magazine în Franţa şi Belgia. În plus, compania va crește în continuare reţeaua sa de filiale pe pieţele existente, scopul principal fiind o creştere calitativă. Pentru anul curent grupul planifică pe plan internaţional deschiderea a 262 noi filiale. În plus, vor fi modernizate 185 de magazine. În anul curent DEICHMANN va investi aproximativ 232 milioane Euro în infrastructura sa internaţională.
Se continuă de asemenea şi expansiunea digitală. În prezent, grupul îşi comercializează produsele pe plan internaţional prin intermediul a 29 de magazine online proprii şi a patru pieţe online. Pentru anul 2017 sunt planificate şi alte magazine electronice în pieţele respective, precum şi oferte de servicii aferente.
DEICHMANN a iniţiat sezonul primăvară/vară cu un nou partener de publicitate. Cântăreaţa britanică Ellie Goulding și-a lansat prima sa colecţie proprie de încălţăminte împreună cu DEICHMANN şi a prezentat-o la Londra pentru piaţa europeană. Sneakeri, sandale etno, pantofi cu tocuri, pantofi Wedge, espadrile sau pantofi mules – colecţia „Ellie Goulding for DEICHMANN„ stă sub sloganul „Rock your Look“. Culori vii, cusături extravagante, ornamente individuale sau nituri rock oferă stilului colecției acel ceva anume. Colecţia este disponibilă în ansamblu în 21 de ţări europene, în magazinele staționare şi în magazinele online ale grupului DEICHMANN.