
Victor Hănescu: “Mă bucură faptul că tenisul de juniori din România este sprijinit”
Victor Hănescu, cel mai bun jucător român de tenis al momentului, mulțumește companiilor private care în 2012 au sprijinit tenisul de juniori din România, SCG (Smart Corporation Group) și Dr.Oetker România. Hănescu, și el un susținător al acestui domeniu sportiv, girează de 6 ani turneul de tenis “Trofeul Victor Hănescu”, adresat categoriilor de vârstă 10, 12 și 14 ani, băieți și fete, competiție ce se desfășoară anual la Curtea de Argeș.
“Mă bucură faptul că tenisul de juniori din România, care are atât de multă nevoie de ajutor, este sprijinit prin eforturile unor companii private. Aș vrea să le mulțumesc celor de la SCG pentru acțiunile lor frumoase, pentru contribuția adusă celor mai importante turnee de juniori care s-au întâmplat anul acesta în România, dar și companiei Dr.Oetker, sponsor principal al acestor evenimente”, a declarat tenismenul Victor Hănescu.
Agenția SCG (Smart Corporation Group) și-a asumat în cursul acestui an sprijinirea tenisului pentru juniori din România, drept componentă de Corporate Social Responsibility a companiei. SCG a fost promotorul celui mai important turneu de tenis pentru juniori care a avut vreodată loc în România, este vorba despre Dr. Oetker Junior Trophy. Competiția, desfășurată între 23 și 28 aprilie, a fost una de categoria 1, s-a adresat tenismenilor sub 14 ani și a fost singura de acest gen desfășurată pe zgură din sud estul Europei. Evenimentul a fost transmis prin LIVE streaming – cu 5.820 vizitatori în total, a fost promovat pe site-ul oficial www.juniortrohy.ro – având 8.630 vizualizări, și pe contul de Facebook Tennis Junior Stars, ajungând la 200.000 de persoane (Reach și Viral). Au fost 3000 de spectatori în tribune, 16 arbitri, 10 terenuri de zgură, 140 de jucători din 22 de țări.
De asemenea, SCG a fost promotorul a două turnee internaționale de tenis pentru juniori ce s-au desfășurat la Curtea de Argeș, ambele sub egida Tennis Europe. Este vorba despre European Summer Cups – Qualifying Girls 16&Under, un turneu adresat junioarelor, ce a avut loc în perioada 30 iulie – 3 august, și Argeș Cup, turneu internațional pentru juniorii de 16 ani, băieți și fete, ce a avut loc între 21 și 29 iulie, organizate de Tenis Club Curtea de Argeș.
Dr. Oetker România a fost sponsor principal al tuturor acestor turnee, și un partener tradițional în ceea ce privește sprijinirea tenisului pentru juniori din România. Federația Română de Tenis a avut de asemenea un rol fundamental.
“SCG a gestionat promovarea acestor turnee utilizând mecanisme complexe: LIVE streaming în premieră în România, LIVE scoring, comentariu sportiv specializat, comunicare continuă pe platforma de Facebook Tennis Junior Stars, instrument SOCIAL MEDIA special dezvoltat de companie pentru meciurile de tenis cu și pentru juniori. Am contribuit cu drag la aceste evenimente și sperăm că este un pas înainte pentru acest domeniu, al tenisului pentru juniori”, a declarat Claudiu Popa, general manager Smart Corporation Group.
SCG a inclus și o componentă educativă în organizarea acestor evenimente, inițiind partide demonstrative de tenis pentru copii prezenți în tribune. Ruxandra Dragomir, președintele Federației Române de Tenis (FRT), Cătălina Cristea, antrenor federal FRT, Victor Hănescu, atleta Monica Iagăr, Roxana Ciuhulescu sunt doar câteva dintre vedetele care au schimbat mingi cu copiii.
Președintele Tennis Europe, domnul Jacques Dupré, a ținut să le transmită gânduri bune organizatorilor și juniorilor prezenți la turneele Argeș Cup și Summer Cups Girls. “Aș vrea să mulțumesc organizatorilor și promotorului acestor turnee și celor care depun eforturi neobosite pentru ca turneele aflate sub egida Tennis Europe să fie posibile”, a declarat domnul Jacques Dupré într-o scrisoare oficială.
Smart Corporation Group (SCG) este un grup de companii de publicitate care integrează activități de producție, creație, comunicare, PR, direct marketing, trade marketing, strategie și consultanță de marketing, prima companie luând ființă în 1999.
Cu o tradiţie de peste 120 ani, Dr.Oetker a intrat pe piaţa românească în 1998. Astăzi, la mai bine de 14 ani de atunci, Dr.Oetker ocupă poziţia de leader de piaţă pe categoriile: aditivi de patiserie, deserturi, conservanţi, pizza, snack-uri, budincă proaspătă, înscriindu-se printre primele firme româneşti care garantează calitatea produselor fabricate.